Norsk
English
Dutch
Balslev gruppen
Norsk English Dutch
Meny
Balslev Gruppen

FAQ

Her finner du svar på noen av de oftest stilte spørsmålene i forbindelse med våre reiser

Bestilling og betaling

Bestilling

Hvordan bestiller jeg en tur ? Det kan gjøres via våre hjemmesider eller per telefon 

Bestill reisen i god tid. Vi har frister overfor flyselskapene og hoteller som gjør at vi må ta stilling til om turen skal gå eller ikke senest 3 mndr før avreise.

Betaling

Når må jeg betale? Etter 10 dager skal et depositum betales. Restbeløpet betales 65 dager før avreise.

Flybilletter

Flybilletter

Flybillettene sendes ut pr epost ca 2 uker før avreise.

Tilslutningsbillett til Oslo

Kan vi reise fra en annen flyplass enn Oslo? Ja, i de fleste tilfeller kan vi hjelpe til med tilslutningsbillett

Forsikringer og bagasje

Forsikring

Kan vi bestille forsikring hos Temareiser Fredrikstad? Nei, det må hver enkelt ordne selv hos f.eks et forsikringsselskap

Bagasje

Hvor mye bagasje kan du ha med? Som regel 20 kg innsjekket bagasje + 8 kg håndbagasje, men vi sender ut siste informasjoner direkte til hver og en deltager ca 2 uker før avreise og da er det spesifisert hvor mye bagasje du kan ta med på den aktuelle reisen.

Visum og vaksiner

Visum

Trenger jeg visum? Den reisende plikter selv å undersøke pass- og visumbestemmelser og påse at pass og visum er i orden.

Vaksiner

Trenger jeg vaksiner? Sjekk disse nettsidene www.fhi.no/sv/vaksine/reisevaksiner/

Reiseråd og Reisegarantifondet

Reiseråd

Reiseråd fra UD? Sjekk her om det finnes spesielle reiseråd www.landsider.no/land

Reisegarantifondet

Temareiser Fredrikstad er medlem i Reisegarantifondet